Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Wampek | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł adresCały Świat zarejestrowany22.12.2006 @17:39:02 ostatnio na stronie29.06.2007 @01:34:42

Dziwny ze mnie facet. Uwielbiam chodzić po górach patrzeć się w niebo wtedy zapomina się o całym świecie.

Moje drugie ja http://starskq.deviantart.com/

Zabijasz mnie,
i pewnie nawet
o tym nie wiesz
każdym Twym słowem,
każdym Twym czynem.

Wbijasz w serce
potężny miecz,
umieram powoli
i w wielkim cierpieniu
już brak mi łez.

Dlaczego mnie tak ranisz
po tylu razem
spędzonych latach
już brak mi tchu i
sił by z Tobą walczyć.

Zabij szybko bezboleśnie
nie karz mi tak
bardzo cierpieć i
pozwól spokojnie odejść.


http://wampirka000.digart.pl/ super zdjęcia
http://saffela.digart.pl/ Piękne tapetki z manga
http://sprytna.digart.pl/
http://agrescik.digart.pl/ Piękne wiersze
http://anabela.digart.pl/ śliczne malarstwo
http://darklady.digart.pl/
http://monika1986.digart.pl/ Świetna biżuteria

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu8255620
digarty64 komentarze2597 posty na forum1

komputer / sprzęt
Samsung digimax a5, Notes, Długopis i nieraz ołówek. Toshiba Satellite P100-437, Canon EOS 30D obiektyw EF17-85mm IS

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~AeRialls    07.05.2007 @00:17:24
dziękuje za piekne oczy i ocenke
_______
no pain no game
~AeRialls    07.05.2007 @00:15:41
no troszke nie dopisywał
ale udało Ci sie go poprawić
_______
no pain no game
~AeRialls    07.05.2007 @00:10:42
przyjdzie taki Paweł i od razu humorek sie poprawia
_______
no pain no game
~AeRialls    07.05.2007 @00:08:44
dzięki
_______
no pain no game
~AeRialls    06.05.2007 @23:56:36
_______
no pain no game
~TwistTheKnife    05.05.2007 @15:51:59
fajne profajlowe ^^
_______
"Lepiej bez celu iść naprzód niż bez celu stać w miejscu, a z pewnością o niebo lepiej, niż bez celu się cofać." Andrzej Sapkowski
~amira    03.05.2007 @00:24:43
Gdzie jesteś??
~amira    01.05.2007 @01:04:42
gdzie się podziewasz mój poeto....
pozdrawiam!
~wampirka000    28.04.2007 @19:17:54
dzięki dzięki dzięki itd ^^ zdrowiej to po pierwsze no i odezwij sie na gadu musze obczaić czy mi tam jeszcze jakoś żyjesz
_______
Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył..
~DZIDZIUS    28.04.2007 @09:42:02
dziekuje
~marynax    28.04.2007 @00:18:13
dziękuję bardzo razy 2
~marynax    28.04.2007 @00:17:43
dziękuję
pozdrawiam cieplutko
~Shann    27.04.2007 @14:59:16
dziękuję*
_______
And as I walked on through troubled times
My spirit gets downhearted somethimes

Znajdziecie mnie na twitterze: shannow6
~Sara    27.04.2007 @14:56:42
dziekuje sorki ze ostatnio nie oceniałam ale nie było czasu obiecuje ze nadrobie wszystko
ostatnio edytowane: 2007-04-27 14:58:27
~amira    25.04.2007 @12:40:42
Gdzie jesteś ?......Pozdrawiam.
~wampirka000    23.04.2007 @21:26:18
_______
Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył..
~DZIDZIUS    20.04.2007 @10:32:02
dziekuje
~wampirka000    17.04.2007 @19:30:24
może ja sie powinnam zapytać co sie dzieje.. no dobra.. niewazne..
_______
Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył..
~DZIDZIUS    17.04.2007 @15:31:32
no czasami tak bywa a mi sie nieraz zdaza ze widze cie podwójnie ,i dziekuje takie male dezawiu ,ale to bardzo mile dziekuje ,a ty wiesz o co chodzi
^monikalaskowska    17.04.2007 @08:38:11
Dziękuję
~marynax    15.04.2007 @14:01:28
dziękuję bardzo ;*
pozdrawiam cieplutko
~Shann    15.04.2007 @11:43:35
dziękuję bardzo
_______
And as I walked on through troubled times
My spirit gets downhearted somethimes

Znajdziecie mnie na twitterze: shannow6
^monikalaskowska    15.04.2007 @11:02:57
Dzięki Paweł
~marynax    14.04.2007 @18:35:24
dziękuję bardzo, że nie uważasz tej nieostrości za bezcelową
pozdrawiam cieplutko
~Apologies    14.04.2007 @16:02:29
dziekuje
_______
Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz,
nigdy nie uda ci się sprawić ,
aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia
cokolwiek odczuwali.

Don McCullin
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 46 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt